Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

martedì 4 novembre 2008

Quandu si dici a solidarietà

Era na iurnata calda, ma cusì calda chi si surava sulu a pinsari. U paisi era tutto ddurmintatu e in giru pi srati, non c’era mancu nu cani. Nc’era nu silenziu irreali e non si sintiva vulari mancu na musca, puru i cicali, sranamenti staunu zitti, pi non disturbari, e u mari era cusì calmu chi non si sintiva mancu nu respiru.
Ieu e Ginnaru erumu ssittati nto campu, i latu all’armacia i l’ortu ra Mmazzamamma, aundi ora nc’è a villa ru mericu P……..nia, a na para i metri ra casetta chi nc’era nta l’ortu i Tiresa a Liuni, vicinu o mari. Oziaumu, ovvero non faciumu ‘n cazzu e ndi staumu tranquillamenti stravaccati o friscu. Tuttu a un trattu a menzu a tuttu du silenziu, sintimmu nu gran bottu chi ruava ra nazionali, talmenti forti chi ndi fici satari pi l’aria. Istintivamenti ndi vutammu a guardari e vittumu, propriu sutta a vigna i masru Natali, u nonnu i Arcade, nu camiu chi rucciuliava nta l’aria. Senza pinsarci du voti, fuimmu pi viriri chi va succiurutu e pi fari prima nchianammu ra srata ra stazioni. Quando ndi nvicinammu, vittumu nu camiu ribaltatu, propriu ‘n mezzu a srata e da ‘n terra sparpagliati, scatuli chini i banani. I machini siunu firmatu e i primi automobilisti aviunu tiratu fora l’autista ru camiu, chi tuttu nsanguinatu era longu e distesu i latu a srata. Nta nu vidiri e svidiri, mentri staumu ruandu, a metà ri banani iunu scumparutu. Era nu pigghia, pigghia generali e du povuru cristu curcatu da ‘n terra, cu nu filu i vuci riciva «I banani! Mi stannu futtendu i banani!», ma nuddu u sintiva e tutti cuntinuaunu a pigghiari scatuli interi e i carricaunu nte machini. Puru i primi ru paisi chi ruarunu nsemi a nui, dopu n’attimu d’incertezza e virendu chi l’autista era vivu e chi tutti pigghiaunu banani, si ndi futtirunu i iddu e si carricarunu puru iddi comu all'autri. Ieu e Ginnaru non sapiumu chi fari, ma quandu vittumu chi non di stava rimanendu mancu na scatula, ndi cchiappammu chiù chi ndi pottimu e ndi scindimmu pa casa, lassandu du povuru disgraziatu chi inveci mi si lamenta ri feriti cuntunuava a diri «I banani! Mi futtiru i banani!».
Non vi sacciu diri comu finiu a storia, criru chi 'ncarchirunu u purtau o spitali, però vi pozzu assicurari chi sia ieu chi Ginnaru fummu solidali cu l’autri, inveci mu iutamu, puru nui nci futtimu i banani!

12 commenti:

arcade fire ha detto...

Bella Spusidda e se non sbaglio na vota si ribaltau puru u camiu ri baci perugina chiù piddavia versu a stazioni nova. Ti ricordi?

u'longu ha detto...

Bella Spusidda, bravu.
M....u camion chi baci perugina succidiu sutta a frunti.
Vuliva fari nu post.
Era nu camiu cu cassoni iautu, chi minau ca muntagna aprendosi un squarcio.
Tutti i scatuli cadiru 'nta scarpata ra nazionali verso gli scogli.
Una pioggia di baci, e cu c'era chi piscava dda sutta ?
Ieu e Scheccia, c'eranu talmenti tanti baci, chi usavumu pi isca.

arcade fire ha detto...

Suttafrunti certu. Ieu e to frati P.iammu via terra e ndi inchimmu busti...

Malumbra ha detto...

Spusidda ma poi chi facisti cu tutti di banani?

Malumbra ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
u'longu ha detto...

M..... ora chi 'nci rici a Malumbra chi faci i battuti ?
Sicunda mia si mangiau,
e chiddi chi ristaru ?
A voi le rime

Spusiddha ha detto...

Pensa chi nto post vuliva scriviri " a genti nta prescia mi si futti i banani si mintiva a undi capitava, nte sacchetti, intra a camicia e puru nto...
poi pinsaia, sicuramenti qualcunu mu spia! Cuntenti!
Mi ricordu ru camiu suttafrunti, ndi mangiammu finu a scoppiari!

arcade fire ha detto...

E chiddi chi ristaru
si mprosaru nto tafanaru (licenza:sarebbe tafanariu)
oppuru
nto k....si ncufanaru
nto scifu si sduvacaru
e pirchì no? nto baccalaru

Nino u ficonsgi ha detto...

Malumbra, sicundu mia i banani si pighiau tutti G....i Banana, è veru Spusiddha?

Spusiddha ha detto...

Ciau Ninuzzu è tantu chi non di sintimu, a parti a battutta supra a Gianni, Toninu u gneddu e so frati ficiru na stragi!

u'longu ha detto...

.... scostumati

Chiddi chi ristaru,
i mittiu 'nta nu panaru,
e 'nci resi volenteri,
a famigghia ru Brigaderi

(suo vicino di casa)

georgie ha detto...

come sei caritatevole Longu...piggiulu!!