Na matina nTonia a MERRA si spirdiu mi nci pigghia u pani a me mamma, allura iaia ieu o furnu mi nciù cattu. Scindendu ra vinedda ncuntraia a Paulu CAGNA sittatu fora ca seggia chi discutiva cu PALUMBU, so cugnatu, che a sua volta era u cugnatu ru PAPURU, i salutai e quadu ruaia o furnu vitti chi nc’era puru Petru u CICALUNI.
Pigghiaia u pani e nveci ni tornu raundi aiva scindutu, passai ravanti a casa ru TIGHIRI, e cuntinuai finu a casa i Tiresa a LIUNI, i da girai e passandu ra chiazza scindia finu o campu. Davanti o bar nc’era u magu, chi comu sapiti è u figghiu i Giuanni F…, u LUPU e di fronti nc’era me zia Racheli, a niputi ru SPINCIU, scambiai du paroli cu iddi e poi turnai pa casa. Passandu davanti a funtanedda, chidda vicinu a casa ru SCARAVAGGHIU mi firmaia mi bivu e salendo, inveci mi passu ravanti a casa i Ninu SCHECCIA, nchianai ra vinedda aundi stava u CISSU e proseguia ndi chidda i F…. a BUFFA. Quandu ruaia a casa tuttu mi spittava menu chi ncuntru o PULICI, du scigghitanu chi avi l’ortu o ponti e ravanti a so casa Toninu u GNEDDU chi mi salutava.
A du puntu pinsaia mi priparu na cena GALANTI e pigghiaia nu CIPPU, LONGU i SCIBBALOCCHIU, dumaia u focu e chiamaia u PIGNATARU chi è nu bravu TIZZAFOCU e faci vulari sulu qualchi SPUSIDDA, pusaia a pignata supra o focu e nci mintia FASCIOLEDDA e PINNA I PISCICANI. Poi datu chi nc’era LUNA PIENA e non si viriva mancu na MALUMBRA, cunzaia a taula all’apertu e ca musica ri ARCADE FIRE spittaia mi riunu l’ospiti, HANNALEE e u MISTER. Quando ruarunu idda era tutta mpettita comu na TEDESCA, mentri iddu era beddu comu nu Diu GRECU, si sittarunu e pulizziarunu tutti cosi. Finitu i mangiari u MISTER chi è nu signori a ccumpagnau a casa e, cu nu pisu supra o stomucu (era a PINNA I PISCICANI chi non iva digirutu), mogiu, mogiu e ca cura ‘n mezzu e gambi, si ndi turnau pa casa mi si curca puru iddu.
Benvenuti a Favazzinablog
Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
mercoledì 5 novembre 2008
Una visita allo zoo prima della cena di Hannalee e u Mister
U scriviu: Spusiddha u iornu: mercoledì, novembre 05, 2008
Argomento: Ceddiate favazzinote
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
18 commenti:
spusiddha sei un grande!!!
Spusy mitico, come sempre.
Arcade che suonavi?
Hanna ormai sei la protagonista di tutti i racconti, sei di ispirazione.
ahh...Hanna ti volevo dire una cosa sulla Gelmini..moriresti dal ridere. La prox volta che ci vediamo (spero presto) te la racconto.
Suonavo Rebellion(lies) se ti riferisci agli strumenti, tanti. AF sono polistrumentisti
quindi ieu non c'era nda sta situazioni?
Bravo Spusi!
Georgie rettifichiamo io e IL MISTER siamo di ispirazione...o no? ;-)
Sono curiosissima delle news sulla "cara" Mariastella!!!
MISTER E HANNA SONO DI ISPIRAZIONE al blog!
PER HANNA
la cara Mariastella dice ai prof del sud di essere ignoranti ma se vai a vedere nella sua biografia, dove avrà mai fatto l'esame di stato per diventare avvocato??
ma a Reggio Calabria ovviamente, chissà come mai visto che i suoi studi li ha fatti a Brescia.
CHE SCOOP RAGAZZI!!!
a' pinna i piscicani 'nchiumba sempri 'nto stomacu
:)))
Nta me storia non truvaia autru i commestibili tra nui ru blog, speru chi non si poi così indigesta comu scrivia!
Spusidda. mintia u commentu 'nta 'n'autru post.
Seh...u mister no digerisci. Ca pinna i piscicani iddu si pulizza i renti
BELLA STORIA SPUSY.... ma comu rici arcadi ca pinna i piscicani mi pulizzu i renti !!!!!!!!!!!
Cugi...ma non lo sai il motivo che ha spinto la gelmini a fare l'esame al sud?voleva innalzare la media voto del sud!!!che avevi capito?che l'ha fatto a catanzaro ( mi sembra) perchè lo superavano cani e porci?ma chi si maliziusa!!!
Longu u liggia u to commentu, ma siccomi si a tutti i parti non sacciu chiù aundi mi ti trovu.
Certu chi cu tutti i ngiuri chi avimu ndi putimu scriviri stori!
Varda chi staia spittandu a to prossima, un abbraccio!
Mister viri chi ti cuntentu sempri!
eh mannaggia a me che penso sempre male cugi!!!
Posta un commento