Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

giovedì 24 gennaio 2008

na sira....

na sira, comu tanti autri voti, ndivumu organizzatu pi nchianari o PILONI, pi passari na sirata a ballari.comi o solitu i posti nda machina erunu sempri a cosa chiu difficili i truvari, ma navota chi ndi sistemammu partimmu.Prima i nchianari in discoteca però u patruni ra machina fici na deviazioni e ndi purtau a fari benzina, nenti i stranu diciti vui, ma iddu rivolgendosi a nui rissi""Figghioli vi vuliti fari du risati?"" e inveci mi si ferma ravanti a pompa i benzina girau ca machina e si ndi iau arretu o bar. quandu rallentau mi si ferma, vittimu du sagumi i cristiani e procedendo a passo d'uomo nd'accostammu a chisti. uno di noi passeggeri chidiu a chiddu chi guidava ""(soprannomi) cu ca..u su chiddi?"" e iddu si girau e rissi ""ora viri caiella"". io non viriva bonu pirchì era sittatu arretu, ma quandu ndi firmammu capiscia i chi si stava parrandu. l'autista tranquillamenti si mintiu a parrari cu chisti""Comu va?"" e unu/a ri dui rispundiu ""non viri chi non c'è nuddu?"" e iddu subito ""Ma ti ngrossaru i minni!"", di risposta ""si staiu facendu na cura i ormoni"".nu autri stavumu da a ririri, poi l'autista partitu spregiudicatu, ""mi fa viriri?"" e chistu/a si iasau a maglietta, subitu l'autista partiu mi nci tocca, ma l'amicu/a nci rissi ""finiscila chi avi famigghia"". unu di noi si vutau versu l'autista e nci rissi ""ma chi sta cumbinandu?"", ricivendu comu risposta ""non ti preoccupari, stortu"", e si mintiu a ririri. io e l'autru sittati arretu, stavumu cingendu ri risati notando l'imbarazzo dell'altro passeggero. dopo qualche secondo però chiddu/a si ittau rintra a machina e nci rissi all'autista ""pirchi non mi fa tuccari u toi?"". a stu puntu ieu e l'autru scoppiammu a ririri, chiddu chi era sittatu avanti, si girau versu l'autista e cu na faccia chi era tuttu un programma nci rissi ""(soprannomi) malanova mi hai iamanindi subutu i ca!!!"" e partimmu pi iari o PILONI.

2 commenti:

u Grecu ha detto...

"L'autista" però è recidivio! E' successo anche a me una sera di uscire con lui e trovarmi poi all'autogrill a fare conversazione cu i ricchiunazzi! Anzi appena ho tempo faccio un bel post e racconto la storia nei dettagli!

Malumbra ha detto...

mi unisco al commento del greco, anche a me è capitata la stessa cosa! una sera eravamo in macchina con il sopracitato autista che non ha esitato a fermarsi all'autogrill per colloquiare esplicitamente con i ricchiunazzi!