Non so se era cchiu famosa a machina o u patruni, ma pi na para r'anni erunu tutt'e dui sempri nda chiazza rimembranza. uno attaccatu a l'autra, se c'era a machina, putivi stari tranquillu chi iddu era da vicinu. purtava a mari a famigghia, ma iddu non si fici mancu un tuffu pirchì aiva a controllari u so grandi amuri: A TEMPRA VIRDI, targata Torino. non si ndi futtiva se so mugghieri non cia faciva a chiantari l'ombrelluni o se i so figghi niavunu a mari, iddu non si putiva spostari i da pirchì aiva a controllari chi non ci succiriva nenti a machina. Prima a chiazza va ricurdati com'era...terra e purbiri chi si iasava, ma da tempra era sempri splendenti, pirchì ogni tantu nci girava intornu cu nu pannu e a spurbirava. ogni tantu, pi ririri un pocu, passavumu vicinu a machina e iddu ndi vardava sospettoso e prioccupatu, na vota mi ricordu chi ficimu finta mi ndi pigghjamu a petrati e tirammu nu limuni, iddu era sittatu nde scaluni i p...ia e comu vitti na cosa vulari vicinu a machina iasau a testa comu u periscopiu i nu sommergibili, prontu mi si iasa, pi difendiri u so amuri.na vota passiavu cu capu chi si girau veru a machina e si mpuiau, subitu u patruni scattau a dritta e nci rissi mi si luntana. u capu subitu nci rissi""Ma pirchì non vi ndi iati a mari?"" e iddu nci rispundiu ""E a tia chi t'interessa? ieu staiu bonu ca!""
Benvenuti a Favazzinablog
Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
mercoledì 23 gennaio 2008
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
6 commenti:
a te, scibalocchiu.....
perchè questo invito a scibalocchiu?
leggetevi il post "u guardianu ra machina" scritto da Malumbra il 15 settembre 2007
Magù, che bello risentirti! A quando un tuo nuovo post?
appena mi viene l'ispirazione, questo è un periodo incasinatissimo
magù adesso te la dò io l'ispirazione...
Posta un commento