Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

sabato 20 giugno 2009

U sinducu

Paisani,
sugnu ccà ammenza a vui comu l'urtumu fissa i stu comuni e no u primu pirchì nu sinducu s'avi mmedesimari ca so ggenti e quandu è possibbili avi a circari mi nci risorbi i probbremi masannò aundi iamu cu sceccu? vui vuliti sapiri chiddu chi vulimu fari pi Favazzina: i shrati, i fognaturi, i giardini, a spiaggia e soprattuttu a scola. Non barati a chiddu chi vannu ricendu i malilingui e cioè chi ndi stamu vindendu a scola. Non è veru nenti, a scola non si tocca! Casumai si ritocca. Cu mei assessori alle attività produttive pinzammu nu proggettu chi mancu li cani: nu proggettu che esalta a vocazzioni ndustriali ru paisi e nto stessu tempu valorizza i prodotti del territorio e preserva le tradizioni del luogo. Mintimundi d'accordu: chidda non è chiù na scola, in mancanza di scolari perde la sua prerogativa comu, vi fazzu n'esempiu, u Scigghiu senza cucuzzi longhi. Chi Scigghiu è? Ora, amici favazzinoti, ntisati bbonu i ricchi: a scola a facimu divintari na fabbrica i gazzusi. Sissignori, capiscistuvu bbonu. Cu l'acqua i Vizzari e chi limuni ru paisi facimu gazzusi a DOC e i mandamu pi tutta l'Italia. A propositu, stamu pinzandu a pubblicità. Anzi putimu fari nu concorsu nto paisi e puru vui ru blog ndi putiti iutari truvandu u nomu ra gazzusa pi prima cosa, pi sicundu nu slogan e ropu ndi serbi nu personaggiu famosu mi iamu nta televisioni e nte giurnali. Al momento pinzammu a Pelè cu na biondazza chi mentri shruzza a cin cin rici: "con la gazzusa Favazzinella ogni lorda diventa bella".
Come vedete, cari paisani: mi ficiru sinducu o chi bellizza, mi ficiru sinducu ma non su fissa!
Alle prossime votazioni.
Vai ca musica, Pascali. Scaccia u buttuni.




4 commenti:

romanaccia ha detto...

meraviglioso. gaudio e giubilo e applausi al sindaco.

u'longu ha detto...

Complimenti sinducu, finalmenti dopu tanti anni un sinducu comu e cristiani.
Pi l'assessorati viri m'indi fai presenti a mia e a to frati Natali, vogliamo contribuire ai nuovi fasti.
Come slogan per la nuova fabbrica:
" Ca gazzusa Favazzinella puru Naomi torna verginella"

georgie ha detto...

sta gazzusa faci miraculi
viva il sindaco

Spusiddha ha detto...

Grande sindaco e grande Profazio.
Cu nu sinducu cusì, Favazzina tornerà sicuramente al suo antico Splendor.