Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

mercoledì 30 dicembre 2009

U fochista ra vigilia

Sugnu nu fochista chi dduma micci e spara razzi bumbi e trictrac. Sugnu nu fochista fu fochista e di Vicenzina vivente anni novantadui tantu pi diri c'aimu u misteri nto sangu me patri sparava da Gioiosa a Rosarnu artificiere ri du mari u maru su stutau na malatia u focu i santantoniu chi pi giustu non si mori ma cusì fu non sacciu non sugnu dottori. Sparu pi tutta la Calabria e limitrofa sparu pi festi patrunali menzaustu trionfini e capillanni. Apposta staiu parrandu chi ieu parru pocu mi chiamaru a Favazzina mi nci conzu u salutu all'annu novu nta chiazza rimembranza. Staiu priparandu bellu bellu puru se chiovi vogghiu fari n'opera d'arti nta du scuru nci disegnu na funtana nu zampillu nu serpenti e focu di milli culuri e rumuru di bumbi atomichi; nta du scuru nci spaccu u cielu an quattru e nci scutolu tutti i limunari ru comuni i Scilla. Stavota fazzu danni. Mi ndi futtu mi nasiaia i tuttu stu burdellu sugnu puru nu pocu ntronatu se vaia a ddiri dintra di mia sempri mi piaciu u silenziu quandu tuttu finisci a quieti ropu ra tempesta. Basta. Ora basta parrari basta sparari ndi virimu rumani sira vi spettu ammenzu o focu o infernu o paravisu potendu. Vi salutu. Ferdinandu.

3 commenti:

u'longu ha detto...

Cumpari Nandu, siti parenti pi casu i Petru Micca, mancu iddu schirzava chi botti, certu non aviva a vostra esperienza, infatti 'nci 'mpizzau a peddi.
Vi pozzu circari nu favuri, maestro ?
Mi piaciunu assai i roteddi chi poi quandu finisciunu cumpari a scritta "W Maria", se m'indi faciti una, a sparu acca a Milanu, chi di sti cosi non capisciunu un cazzu.
Apposta i "W Maria" però m'iti a fari a scritta "russigghiativi" c'ampizzo o Domu, virimu chi succedi, mali chi va 'nci scutulamu carchi santu.
Servo vostro, maestro

arcade fire ha detto...

Cumpari Mimmu non pozzu promettiri nenti, rumani sira sparu e comu vai vai. Cu licenza, nto culu e milanisi.
Fussi pi mia nci scutulassi a sindachessa. Ndi virimu.

Spusiddha ha detto...

Sparati, sparati a desra e a manca,
faciti u pizziu, pirchi tanti voti pi farsi sintiri megghiu ci vonnu i tric-trac o u palluni i Maradona.
Però stati attentu e ita.