Carissimi curnutazzi va spassastu sta stati a Favazzina! Piccatu pi mia chi non potti viniri.
Maldive, Caraibi, Canarie, unu poti iari aundi voli, ma Favazzina è natra cosa rassatavillu diri.
Era tantu tempu chi non scrivivu ‘nto blog e mi pari giustu chi mi fazzu sintiri.
Ringraziu u Grecu pi complimenti chi mi fici pu me libru e datu chi c’è qualcunu i vui cu voli leggiri ciu mandu a Malumbra pi mail e poi iddu vu faci aviri.
Su chiddu chi scrivivu Arcade fire su Nicola di Bari, mi ricordu chi du pomeriggiu, versu i dui, ‘nta marina c’erumu sulu ieu e Mario Fucà e fu propriu iddu cu canusciu e mi rissi « Ma chiddu non è nu cantanti famusu? Comu si chiama?»
«E’ vuru» ci rissi ieu «Ai ragiuni, è Nicola di Bari»
Forsi qualcunu ra me età si ricorda, ma quandu a genti ru paisi u seppi e scindiu nta marina mu viri, iddu pi farsi nutari si mintiu a curriri spiaggia, spiaggia e a fari tuffi nto mari.
Ma nta rina c’era pezzu i vitru e si tagghiau menzu peri! Poviru sceccu, ci mancau pocu chi si mintiva a chiangiri.
Minchia quantu tempu chi passau. Se non mi ricordu mali era u 1976.
Benvenuti a Favazzinablog
Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
martedì 9 settembre 2008
Ricordi d'estate
U scriviu: Spusiddha u iornu: martedì, settembre 09, 2008
Argomento: Ricordi
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
6 commenti:
Confermo la veridicità del post di Arcade Fire su Nicola di Bari.
Mi ricordo anche che il papà di Olivia organizzò un'intervista con una radio libera di Scilla a casa sua (aundi ora abita M. i Torinu)
Se non ricordo male però Nicola di Bari non si ferì con un vetro ma mpaticau nu ricciu u cazzuni !!!
Allura era nu rimbambitu...
spusiddha ma stu Nicola di Bari faciva chiù figura se si stava tranquillu a Bari!!
figghioli.. Nicola di Bari? Peppino di Capri? ma nui avimu a Roccu i Missina.. e ancora non si scriviu!!
scusa galanti ma avi ragiuni spusidda, era npezzo i vitru e n'autra cosa chi mi ricordu è chi era bruttu come a malanova
Ciao Spusiddha.....tutto bene?....rincia a da bella fighiola bionda chi canuscimu, chi si potivi scriviri nto Blog...na cacciamu...un bacio B.....a, ...:-)
Posta un commento