Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

martedì 9 settembre 2008

Ricordi d'estate

Carissimi curnutazzi va spassastu sta stati a Favazzina! Piccatu pi mia chi non potti viniri.
Maldive, Caraibi, Canarie, unu poti iari aundi voli, ma Favazzina è natra cosa rassatavillu diri.
Era tantu tempu chi non scrivivu ‘nto blog e mi pari giustu chi mi fazzu sintiri.
Ringraziu u Grecu pi complimenti chi mi fici pu me libru e datu chi c’è qualcunu i vui cu voli leggiri ciu mandu a Malumbra pi mail e poi iddu vu faci aviri.
Su chiddu chi scrivivu Arcade fire su Nicola di Bari, mi ricordu chi du pomeriggiu, versu i dui, ‘nta marina c’erumu sulu ieu e Mario Fucà e fu propriu iddu cu canusciu e mi rissi « Ma chiddu non è nu cantanti famusu? Comu si chiama?»
«E’ vuru» ci rissi ieu «Ai ragiuni, è Nicola di Bari»
Forsi qualcunu ra me età si ricorda, ma quandu a genti ru paisi u seppi e scindiu nta marina mu viri, iddu pi farsi nutari si mintiu a curriri spiaggia, spiaggia e a fari tuffi nto mari.
Ma nta rina c’era pezzu i vitru e si tagghiau menzu peri! Poviru sceccu, ci mancau pocu chi si mintiva a chiangiri.
Minchia quantu tempu chi passau. Se non mi ricordu mali era u 1976.

6 commenti:

Galanti ha detto...

Confermo la veridicità del post di Arcade Fire su Nicola di Bari.
Mi ricordo anche che il papà di Olivia organizzò un'intervista con una radio libera di Scilla a casa sua (aundi ora abita M. i Torinu)
Se non ricordo male però Nicola di Bari non si ferì con un vetro ma mpaticau nu ricciu u cazzuni !!!

Nino u ficonsgi ha detto...

Allura era nu rimbambitu...

Malumbra ha detto...

spusiddha ma stu Nicola di Bari faciva chiù figura se si stava tranquillu a Bari!!

Malumbra ha detto...

figghioli.. Nicola di Bari? Peppino di Capri? ma nui avimu a Roccu i Missina.. e ancora non si scriviu!!

u'longu ha detto...

scusa galanti ma avi ragiuni spusidda, era npezzo i vitru e n'autra cosa chi mi ricordu è chi era bruttu come a malanova

Nino u ficonsgi ha detto...

Ciao Spusiddha.....tutto bene?....rincia a da bella fighiola bionda chi canuscimu, chi si potivi scriviri nto Blog...na cacciamu...un bacio B.....a, ...:-)