Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

mercoledì 3 settembre 2008

'U LONGU E IL MARE

'U mari era 'ncazzatu assai, cavalluni randi quantu a palazzina 'nto barcaiolu e nuddu, nuddu c' aiva 'u curaggiu mi trasi. G....'nu pulentuni stortu, varda sti figghioli i favazzina e scummetti chi nuddu era capaci mi si tuffa. 'U longu non sa teni e non mi 'nci runa sazziu a stu cazzuni si ietta e cumincia a nnatari pì intra ma, iamunindi, stu cazzu di mari aumenta sempre i cchiu' e non ci runa a possibilità mi poti turnari a ribba. Passa n'urata bbona e 'u longu sempri cumbattendu pì nesciri cuminciava a dari signu di stanchizza. A ribba cuminciava a rrivari genti,oramai quasi menzu paisi, e si sturiava 'na manera pù soccorsu. Primu tentativu: taccarunu 'na corda 'nte scianchi i Pineju, apprendista muratore bagnaroto, e poi lanciarunu a corda ( compresu Pineju) a mari pinsandu chi se rrivava 'nto longu poi i putivunu tirari a ribba. Non rinisciu; Pineju non c'ha fici però mbippi acqua a pagghiolati e si scurciau tuttu u giru ra vita. Vuci di populu: CHIAMAMU A MARINA MILITARI; CHI CAZZU RICI? CI VOLI N'ELICOTTURU; A VARDIA DI FINANZA; PURU NU LUNTRU, PASCALI; E POI CHI FACIMU, 'U NFIOCINAMU? ROSINA NON DIRI CAZZATI E PASSA PA CASA.
'Nto frattempu fu priparatu 'u sicundu tentativu: 'a corda fu 'ttaccata supra a Pappinu 'u P...esperto nuotatore con incredibili doti di galleggiamento, stazzava 120kg, una boa umana.
Pappino 'rriva 'nto longu ma da rribba, in mancanza di verricelli o autru, non rinisciu 'u recupuru pì nsufficienza di forza motrici.
Ora 'u paisi c'era tuttu, sanu sanu. CHIAMAMU A VARDIA COSTERA; NON DIRI FISSARII:COMU PONNU NESCIRI CU STU MARI FORZA...FORZA...GIUANNI CHI FORZA E'?; FORZA REGGINA ci rispundiu e oramai iettunu a mari puru a iddu.
Pappinu sfrutta 'na refulata bona e puru se all'anc'all'aria veni sciacquatu 'nterra.
'U longu comu vitti chi Pappinu n'cia fici s'incuraggiau; cumbattendu tri,quattru voti, forsi cchiù ssai, supra e sutta, ca ritiragna cu cumbugghiava, cull'urtimi forzi nnatandu comu nu pacciu (vui sapiti comu nnatunu i pacci? ieu no) pirciau l'onda e rinisciu mi rriva nterra.
Applausi chi non vi ricu, mancu pa santa cruci.
'U longu si iasa e chianu chianu, nu pocu trimulianti, va nto polentuni e nci rici:
G....fammi 'u cazzu ru piaciri, l'annu prossimu i ferii va fattilli a Gambari.

13 commenti:

Scibbalocchiu ha detto...

Bravo arcade.... questi sono i post che preferisco.... Mitico Longu.......mi tagliaia ri risati!!!

Nino u ficonsgi ha detto...

Arcade, mi facisti pisciari i supra....vorrei precisare, mi consenta che Pineju era apprendista barcaiolu.....garzone di mio padre e dei miei zii....grazie x questo momento che hai regalato a tutti noi....:-)

arcade fire ha detto...

Non ti sfuggi nenti Ninuzzu. Sbagghiaia, esti propriu comu rici tu: apprendista barcaiolu.
Ciao e và chianu cu pilu c'ormai hai n'età puru tu. :-)

trilly ha detto...

fantastico!!! e ho capito tutto!!!

Nino u ficonsgi ha detto...

Caro Arcade...."TIRA + NU PILU I NICCHIU CHI NA MANDRIA I BOI".....Traduzione x Luna..." tira di più un pelo di F... che una mandria di buoi"....eh eh..:-)

arcade fire ha detto...

OH CATARINA affacciti 'nta finesthra e piscimi 'nta l'occhiu
e non m'importa se perdu l'occhiu
basta mi ti viru 'u pilu ru nacchiu

Nino, n'cia traduci tu a LUNA PIENA?

koky ha detto...

non potevo non fare un commento!!
(greco ci ho provato più volte e alla fine devo tutte le volte reimpostare la password..perchè?)
cmq...il racconto finalmente corrisponde...!!!
arcade fire io e u longu ci complimentiamo!!!...
ho letto tutto per telefono al lungo..che quanto prima si iscriverà al blog e con ricchezza di particolari e dettagli vi dirà la sua su quell'avventura!!(e probabilmente su tante altre!!che vi giuro fanno morire dal ridere!!!!)...pensare che se non avesse vinto quella scommessa io non sarei qui!!..

mbù ha detto...

Questa storia me la raccontò più volte mio papà, per farmi evitare di fare cazzate quando a favazzina c'erano i cavalloni, mi ha fatto piacere rileggerla anche perchè no ricordavo i particolari e il nome del soccorritore ru longu

arcade fire ha detto...

chi vò riri mbù, cu longu faciva cazzati?
'u longu è n'EROI .e basta

u Grecu ha detto...

Koky, forse dipende dal nome utente... non è il tuo nome di favazzinablog, ma l'indirizzo email con il quale ti sei registrata!

Arcade, questa storia è una delle più belle che abbia mai letto!

arcade fire ha detto...

Grazie Grecu,
ti vogghiu riri chi tu e malumbra facistuvu nu blog spaziali, mi piaci tantu chi staiu divintandu bloggorroicu

LUNA PIENA ha detto...

GRAZIE A TUTTI X LA CONSIDERAZIONE!!!
FICONSGI CI SENTIAMO STASERA!

Malumbra ha detto...

arcade fire ci volevano proprio queste storie che spero aprano un grosso spazio alla favazzina degli anni '70 e '60 magari! Ci vuole l'ingresso nel blog delle generazioni favazzinote che hanno più memoria storica!
Ma spusiddha scumpariu???