Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

venerdì 24 ottobre 2008

Concerto grosso per Favazzina

Voglio dedicare questa poesia a tutti gli iscritti del blog (nci siti propriu tutti), ma principalmente agli amministratori u Grecu e Malumbra.

Nu beddu iornu Mauru u Grecu
ch’è unu sempri allegru,
si pigghiau nte mani a trumba
e iau mi sona cu Malumbra.
Nu cuncertu apriti l’occhiu,
cu Bambinu e Scibalocchiu
e cu me cuginu u Longu
chi sunava puru u bongu.
A unu a unu ndi cugghimmu in tanti,
u Magu, u Geku, Papi e Galanti,
e puru se non era festa
nc’erunu puru Nefanu e Tempesta.
Nu cuncertu vi ricu incredibili
veramenti Bedduepossibili,
cu Georgie e Olivia chi faciunu i sister
e cu stunava era sulu u Mister.
U Ferruvieri e u Negrettu,
sunaunu anita l’organettu
e tutti l’autri battiunu i mani
Dampyr, Popy e Pinna i piscicani.
A turnu tutti faciunu u giru
Pep, Minù, Mbù e u Ghiru
e nc’è puru cu cumanda
i Ficonsgi e u Capubanda.
Monique, Hannalee, Mimma e so soru,
cu Chiara e Koky faciunu u coru,
mentri Mariuzza, Trilly e Boa,
vicinu a iddi faciunu a proa.
Stellamary, Linetta e Serena,
ballunu cu Mariuccia e Luna piena,
a Perla i Labuan, i du Milanesi e a Romanaccia
non sannu chi fari e si vardunu nta faccia.
Cu tutti sti nomi staiu pirdendu u filu,
manu mali chi nci sunnu i Gemelli ru pilu,
cusì a Marcu, Mariu Bross e Taaaapitanu
nci fazzu sulu battiri i manu,
mentri a Giorgione Mutula e Fedi
nci ricu sulu chi Favazzina è na fedi,
na fedi chi ndi pigghia a tutti quanti
e chi ndi spingi mi iamu sempri avanti.
Pi finiri sta bella tiritera,
nu salutu a Tizzafocu, Macisti e Carnera,
cu canta, insemi a Arcade fire, sugnu ieu
Mimmu Spusidda, o Focu meu!

19 commenti:

trilly ha detto...

Sei sempre il più bravo. Grazie, come sempre.
Un forte abbraccio

arcade fire ha detto...

Bellissima Mimmu e ti ringraziu chi mi fai cantari cu tia puru se sugnu nu bellu pocu stonatu.

LUNA PIENA ha detto...

bellissima complimenti.
hai coinvolto tutti.

u'longu ha detto...

Spusidda una domanda ti pongo
Pirchì aiu a sunari proprio u bongo ?
Grande Spusidda

arcade fire ha detto...

pi na questioni di rima suppongu
ti tocca mi soni propriu u bongu!

Spusiddha ha detto...

Longu oltre al bongo, nc'era te lo pongo, ma non mi sembrava il caso.
Ti abbraccio

Spusiddha ha detto...

M... finora simu sulu ieu e tia chi cantamu in rima, ma sugnu sicuru chi prima o poi ncacchi n'atru nesci ho scopertu!

u'longu ha detto...

M... l'iva capisciuto, era megghiu se mi chiamava Marra, cusì sunava a chitarra

Nino u ficonsgi ha detto...

Spusiddha, sei un fenomeno...jeu cumandu, ma a mia mi piaci puri SUNARI.... z. M...u,...mi capiscisti no?...

arcade fire ha detto...

Chi nci facimu sunari a Ninu?
certamenti u mandolinu.
Oppuru, la signorina suona il piano e lui la tromba.
Chiedo perdono

u'longu ha detto...

... e pirchì no ? nu viulinu, cusì si sciala puru ma cuginu

georgie ha detto...

Spusy io non ho parole, grazie davvero ma li senti i commenti ru Longu e i me ziu, turnaru figgioli cu stu blog...non si tengono più. SIETE FORTI

arcade fire ha detto...

Veramenti figghioli lo fummo,lo siamo e lo saremo sempre. Non è veru Longu?
Però, giovani leve, prendete i nostri commenti in maniera trasversale pirchì nui, comu ricurdau 'u longu, ndi tuffamu i latu. Alla Scheccia.

Spusiddha ha detto...

Longu in fattu i rima non taia nsignari nenti, varda chi mi ricordu i to poesi chi mi facivi leggiri quandu iaumu a scola!
Pero tantu pi schirzari nu pocu t'immagini se ti chiamavi Spiga?

Spusiddha ha detto...

Comu cantori, almenu sta vota, non pozzu sunari nenti, però ieu pensu che a Ninu nci piaci mi sona u clarinettu insemi a chitarrina!

Spusiddha ha detto...

Cara georgie u longu e nu diavoletto alla Benigni, in più ora truau u cumpari, simu ruvinati!

Malumbra ha detto...

spusidda sei un vulcano, ma comu fai? complimenti davvero

Spusiddha ha detto...

Grecu sta poesia a scrivia apposta pi tia e non mi rici nenti?

hannalee ha detto...

Fantastico Spusiddha non hai saltato nessuno!