Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

giovedì 23 ottobre 2008

A sciarra ri pignateddi

Spusidda, Longu, Galanti forsi no chi era picciriddu, va ricurdati a sciarra ri pignateddi?
Quell'anno per la festa del paese furono organizzati come giochi di contorno la corsa coi sacchi e i pignateddi. Tutto si svolgeva nel rione Filanda e la corda dove erano appesi i vasi di terracotta era stata tesa dalla parete laterale della Posta al muro della casa dirimpetto.
Primu pomeriggiu, nu suli chi già stava facendu dannu 'o ciriveddu i cacchirunu e sti cazzi di pignateddi chi ancora nuddu aiva mancu shricatu. Avanza la figlia del c. T...cumpagnata i so patri chi nci riciva "vai i cca, vai i dda, vai arretu, vai avanti, nchiana, scindi e ti rimovi" e buttana ra miseria rinesci ma porta precisa precisa sutta a pignata. Non sacciu comu si chiama, ricimu Pappina, nci jetta na lignata, spacca a quartara a milli pezzi e na nuvula i farina a cumbogghia sana sana. Cuntenta ma nu pocu siddiata pi tutta dda purbiri, Pappina scumincia a scutuliari u fantali ma resta sicca cu brazzu a menz'aria sintendu na bbuci siciliana chi faci: "Magari ci ddissi bbona, ca magari truava l'acqua e si nzivava chiui assai". Aveva parlato R...(quandu pozzu) ospite messinese del paese. Aveva parlato e aveva rischiato di non poterlo fare più se non fosse stato per alcuni paesani che riuscirono a strappare le mani del c. T...serrate sulla gola del malcapitato. "A me figghia, nzivata? Ti mmazzu figghiudibuttana" ed era scattato come un aspide fino al collo buddacese. Riuscirono a separarli per poco, il favazzinoto furente e il messinese che ancora non si faciva capaci e iava ripitendu: " Si iò sbagghiai, iò vegnu a circarivi scusa ma si iò no sbagghiai vi dugnu nu cavuciu nto culu cu quarantacincu di nummuru". U paisi era suttasupra, cu rava ragiuni o paisanu e cu riciva chi R...(quandu pozzu) se vogliamu, chi curpa putiva aviri? U burdellu durau passa n'urata bbona, quandu pariva chi u c. T...s'aiva carmatu imbeci nci turnava na nchianata di cazzi e...tinitulu chi faci na straggi. A poi chianu chianu tuttu si carmau e i duellanti, prima ca forza e ropu nu pocu cchiù convinti ficiru a paci e Roccu C...mentri passava a banda musicali cchiappa 'o tamburinu, u menti in prima fila e nci rici: "Sona e fa shrata paisi paisi". E ndi iammu peri peri tutti quanti arretu o prufussuri i Bagnara (tamburinu ca mossa nzà nzà e l'occhi, unu a Micuni e l'autru vista mare) e nto centru precisu ru corteu, trionfanti, i du amici 'u c.T...e R...(quandu pozzu).

9 commenti:

Nino u ficonsgi ha detto...

Pensa se rintra a pignatedda ncera me..a, mi fa muriri ri risati...cuminciau bona a jurnata....:-)

arcade fire ha detto...

Cusì vai o lavuru (lavuru? o va mi nsurti cacchi signurina?) chiù cuntentu.
Buona giornata Nino

Spusiddha ha detto...

Sinceramenti non mi ricordu , ma fai bene a raccontare questi episodi così divertenti!

u'longu ha detto...

Arcade ieu mi ricordu, pariva a sciarra i Parmi.
U buddaci era nu spassu, ma s'iva a sintiri i luntanu, aviva n'alitu
ch' imbiancava i capiddi

Spusiddha ha detto...

Arcade, Longu iutatimi cu erunu i dui contendenti?

arcade fire ha detto...

R...quandu pozzu, u nomi t'aissi a viniri in menti, figghiu ru muraturi chi lavurau nti Panetta.
U c. T...chiù chi pacificu è placidu, ci sei?

u'longu ha detto...

U buddaci era maritatu cu na niputi i don Mimì e stava in quella casa.
Aviva na barca i plastica, tipu vasca i bagnu, e non sapendu natari, era china i sarvagenti
Era spassusu e molto socievole

Nino u ficonsgi ha detto...

Buon giorno a te z. M...u, unisco l'utile al dilettevole....:-)

georgie ha detto...

mamma che burdellu