Nu gruppu d’amici, masculi e fimmini (cu sta cunfusioni è megghiu specificari) decidunu mi fannu n’orgia e siccomu nc’arcunu si virgugnava decidunu ma fannu o scuru. Ropu nquartu d’ura chi erunu da, tra suspiri e scialamenti vari, si sintiu a vuci i unu chi dissi «Organizzamundi!». Nuddu nci resi retta e ognunu cuntinuau a fari chiddu chi stava facendu. Passau n’autru quartu d’ura e a stessa vuci i prima ripitiu «Organizzamundi!»
Stavota unu nci rispundiu «Ma chi ti voi organizzari, pensa mi futti!». Pi na bona menz’ura non si sintiu chiù nenti, poi i bottu sempri a stessa vuci, stavota chiù ncazzata, rissi «Ora basta! Vi rissi chi ndi mu a organizzari!» e dumau a luci. Tutti si giraru ra so parti e, unu chiù siddiatu i l’autru, pirchì l’aviva nterrutti, nci spiarunu «Ma chi cazzu ndi mu a organizzari?».
Iddu i vardau a unu a unu e sempri chiù ncazzatu nci rissi «Viriti nu pocu vui! Ropu n’ura chi simu ca tuccaia sulu na minna e u pigghiaia tri voti nto culu!».
Benvenuti a Favazzinablog
Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU
venerdì 10 ottobre 2008
L'importanza dell'organizzazione
U scriviu: Spusiddha u iornu: venerdì, ottobre 10, 2008
Argomento: Barzellette
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
10 commenti:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Bentornato Malumbra! Se sai quantu ndi rissunu i malilinque su tia e mi ne l'artista e il poeta?
Bravo Spusiddha.....hai descritto in maniera semplice e dettagliata quello che succedeva.....ndo bunker i Malumbra.....:-)
ciao ficonsgi...
sii.. e chiddu chi dumava a luci eri tu
....certu Malumbra, viniva ogni tantu mi dumu a luci...non mi vi cunfundiuvu cu bucu i supra cu chiddu i sutta.....:-)
Ciao Luna.....:-)
ma eravate in tre nel bunker, di quale organizzazione avevate bisogno??
Cara mia Georgie erano in quattro, loro......ieu nci dumava a luci ogni tantu non mi si cunfundunu, e poi fuiva.....:-)
sei fantastico
Posta un commento