Benvenuti a Favazzinablog

Finalmente, dopo anni che ho in mente di farlo, ho deciso di aprire questo piccolo blog su Favazzina. L'obiettivo è quello di creare una comunità virtuale delle varie persone che negli anni hanno preso parte alla vita della nostra mitica Favazzina in modo che, almeno attraverso internet, possano sentirsi e non perdere i contatti, ma anche quello di scrivere e non dimenticare le varie storie che per tante estati ci hanno fatto morire dalle risate.
Se vi va di partecipare potete contattarmi su skype (mauro.fuca) o scrivere un commento anonimo al blog (scrivete in ogni caso la vostra email) così vi faccio diventare autori del blog e potrete darmi una mano.
Salutamu!
UGRECU

venerdì 10 ottobre 2008

Maciste trasiu nto blog

Chista vi l’aia a cuntari soprattuttu o Longu chi nsemi a mia è chiddu cu canusci megghiu i tutti.
Aieri sira ieu e Peppi ndi sintimmu pi telefunu. Comu stai, comu non stai, dopu i soliti cosi, datu chi era i tantu chi nci riciva mi trasi nto blog, nci spiaia «Peppi trasisti nto blog?»
«No sacciu usari stu cazzu i computer, ma l’atra sira nc’era Luca e mi fici viriri»
«I liggisti i cosi chi ieu e u Longu scrivimmu supra a tia?»
«Si i liggia e mi facistu fari nsaccu i risati. Chidda ri scarpi novi poi mi fici pisciari, mi ricordu comu se fussi a ieri, quando mpaticasti a merda»
«E i fotu? I fotu i viristi?»
«Si i vitti, certu cu Longu, siccu, siccu i da manera pariva ancora chiù longu…..e tu cu di capiddi…..»
Capisciti Longu, nda ittau a tutti i dui. Allura ieu nci rissi «Però mancu tu, nda da fotu cu mia, eri na bellezza?» e ca, comu o solitu, vinni fora tutta a forza i Macisti, chi rinesci sempri mi trova u latu positiu nte cosi e mi si sarba sempri, in cacchi manera, in ogni situazioni.
«Viristi però i renti comu l’aviva ianchi?»
Longu, non sacciu a tia, ma a mia mi fici muriri ru ririri!

4 commenti:

Malumbra ha detto...

Vogliamo maciste iscritto al blog. Negretto mandami la sua e-mail

u'longu ha detto...

Spusidda ti ricordi quando eravamo in piazza e Peppi ,nci dissi a Enzo G.
- Enzu è tardi, vatindi pa casa se no to mugghieri ti mina -
Ed Enzu - Chi cazzu rici ?, figurati se ma mugghieri mi mina -
Ed io, che facevo sempre da spalla a Maciste - Dai Enzu vatindi pa casa, non ti vergugnari, se ti mina, ti mina -
Sul più della discussione, 'nci mina o non 'nci mina, s'affacciau Lina ru barcuni (allora abitavano in piazza) e dissi - Peppi, camina pa casa se no su corpa -

Spusiddha ha detto...

Tu rissi ieu chi chistu e nu toccasana pa memoria, mi ricordu e comu!

georgie ha detto...

Spusy, posso dirti che mentre Peppe guardava il blog al pc io ero al telefono con L***** e sentivamo tutti i suoi commenti a proposito delle foto e delle vostre storie. è stato uno spasso.